Dostava

CNC Centar će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtjevu kupca na željeni datum. Dostava će se vršiti na adresu koju sam kupac upiše u polje ADRESA DOSTAVE prilikom naručivanja robe ili na adresu upisanu prilikom registracije (kupac je dužan ažurirati adresu ukoliko je došlo do promjene iste).

Dostava robe je moguća jedino na teritoriji Bosne i Hercegovine. Rok za dostavu regulisan je odabirom datuma kupca ili ako je dogovoreno drugačije od strane prodavača i kupca. Dostavu za cnc-centar.ba online trgovinu će vršiti ovlaštene kurirske službe na teritoriji Bosne i Hercegovine. Prodavač i kupac su dužni pregledati pošiljku prilikom slanja tj. prijema robe.

Cjenovnik slanja putem BH Post Express kurirske službe (važi od 01.11.2024. godine)

 

cjenovnik postarine

Reklamacije

Za proizvode kupljene u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira provjerite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih fizičkih oštećenja, paket ne bi trebalo da preuzmete.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke.

Ako Vam je isporučena neodgovarajuća ili oštećena roba, istu možete vratiti u roku od 24 sata po prijemu robe. Roba mora biti nekorištena, neoštećena i u originalnoj ambalaži. Cijeli iznos kupovine će Vam se vratiti putem poštanskog naloga ili ličnog bankovnog računa (naznačite ga pri povratu robe) najkasnije u roku od 15 dana od povrata robe. Kupac je dužan snositi troškove koji nastanu pri povratu predmeta kupovine.

U slučaju reklamacije, potrebno je da nas kontaktirate putem e-mail adrese info@cnc-centar.ba ili putem telefona 033 835 833, kako biste dobili daljnje upute. Obavezno je da sačuvate račun, koji se prilaže uz reklamacioni list koji ćete dobiti.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 7 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovorit ćemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavijestiti Vas o daljnjem postupanju. Rok za rješavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

Važna napomena


Kupac naručene robe, prema prethodno navedenim uslovima, istu ne može vratiti u slučaju:

·       ako je otvoren sigurnosni pečat ili je roba otpakovana iz originalne ambalaže,

·       ako je proizvod izrađen u skladu sa upustvima korisnika i prilagođen njegovim potrebama.

Solar ing d.o.o. nije dužan prihvatiti robu, ako je ista uništena, pokvarena, ako su izgubljeni dijelovi ili se količina smanjila, osim ako je bila u istom takvom stanju kod prijema, a kupac/naručitelj je o tome obavijestio vlasnika trgovine ili dostavljača robe.

Također, Solar ing d.o.o. neće prihvatiti robu ukoliko prethodno nije dogovoren povrat sa kupcem i obrazloženi razlozi povrata. Račun MORA biti priložen uz robu.

Kupac je dužan snositi SVE troškove koji nastanu pri povratu predmeta kupovine.

Shopping Cart